marți, 3 noiembrie 2009

Votati Borat


Dupa cum se stie, peste putina vreme vor avea loc alegerile pentru desemnarea urmatorului dobitoc care va fi sef peste natia asta. Pentru ocuparea acestui onorant post s-au inscris in cursa o gramada de personaje care mai de care mai macabre sau mai comice: Betivu' chior, Chucky-ul liberal, Prostanacu', Doctoru' cocalar, Ciobanu', Rudotel si inca cativa pulifrici care vor sa se laude in scara ca au aparut la televizor, doar-doar se vor umezi niste dudui frustrate de la APACA si vor avea si ei parte de actiune la orizontala. Pe toate canalele media, lumea e indemnata sa mearga la vot, pentru "a schimba" ceva, cand e limpede pentru oricine are IQ peste 50 si foloseste periuta de dinti de mai mult de doua ori pe an ca nu se va schimba nimic. Ba puletilor, daca vreti prezenta mare la vot, mai adaugati o casuta in care sa scrie "Toti sunt niste cacati cu ochi, niciunul nu imi inspira incredere". Fiind "un bun roman" m-am gandit la o solutie pentru cresterea prezentei la vot. Luati de acasa un pix, un creion, un stilou, o pensula, o carioca, un marker sau orice alt cacat de obiect cu care se poate scrie, intrati in cabina de vot, desenati o casuta, scrieti "Borat" in ea si puneti stampila acolo. L-am ales pe Borat pentru ca le da clasa candidatilor si a facut Romania mai celebra decat ar face-o ceilalti toti la un loc... Asadar, VOTATI BORAT

6 comentarii:

  1. porcul_aviar_19833 noiembrie 2009 la 03:17

    mai da-i ma in pula mea pe toti! pe toti! si pe aia care voteaza, si pe aia care pupa moaste, si pe aia care ii conduc pe aia care voteaza si care pupa moaste, si pe aia care tin cu Romania cat mai e mircea sandu, si pe Teoctist ('tu-ti comunistul ma-tii de popa de cacat), si pe tigani (pe aia i-as omori uite acum), si pe iliescu (mortii ma-tii de zambitor), si pe cacatul ala de horia moculescu. De manelisti nu mai zic, pt ca aia intra la categoria "tigani"

    RăspundețiȘtergere
  2. Luci te iubesc, vreau sa iti fac un plod!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. As vrea pentru ca sa il intreb pe domnul Luci daca este ingaduitor sa-mi spuna si mie daca as putea si eu sa votez ici sha cu domnul Borat, da' nu ma incadrez cum zice dansul ca la noi in sat e mai greu cu periutele de dinti, dar o sa cer voie la sotu' sa-mi ia...
    As vrea tare mult sa-l votez ca stiu ca e cumsecade el......a fost la noi in sat ca filma ceva si ne-o promis ca o sa faca multi pentru tarisoara noastra!
    Si as vrea si eu sa va fac un copil ca am 12 si stiu sa-i fac bine.....

    RăspundețiȘtergere
  4. Stimate cetatene Lucian hemm, dumneavoasssstra creati o confuzie in ceea ce-l priveste pe acest Borat hemm... si vad ca vreti sa manipulati si populatia! Nu stiu daca restul cetatenilor din Romania hemm au la cunostiinta faptul ca el e o facatura hemm si acum e homosexual! Asa exemplu hemm dati populatie!
    Eu in continuare il sustin pe domnul Geoana hemm, el este un om integru, moral si nu in ultimul rand heterosexual!!
    Hai partidul!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Bei gaozarule, te astept la 8, 8 si ceva.....fix in fata la Cotroceni in palose sa ne intrecem sau in iatagane sa ne taiem!
    Ada si o sticla de ceva...

    RăspundețiȘtergere